Så var det söndagkväll igen..

2013-11-24 @ 21:23:19
Jisses vad tiden springer iväg..
söndagkväll IGEN! Det var ju nyss måndag.
Och Vilmas farmor och farfar ringde nyss, de har haft
semester i 3 veckor..swisch sa det så var de hemma igen.
 
Så vad har vi haft för oss senaste dagarna?
 
I onsdags var Vilma och jag lediga.
På förmiddagen var vi ute i lekparken.
Lekte bl.a kurragömma ;)
 
Efter lunch spelade vi lite.
 
Sen tog vi en sväng till Valla för att mata och klappa djuren.
 
När vi kom hem hade pärlorna som jag beställde från tradera kommit 
så vi "pärlade" lite.
 
I torsdags jobbade jag 11-20
och i fredags jobbade jag 9.30-20.
 
I lördags började vi dagen med att titta på Mackans innebandymatch.
 
Sen hem för lunch och sen tog vi en sväng på stan.
Läste i corren att man kunder få fotografera sig med Bamse och Skalman mellan
kl 12-14 på Stora torget.
Så vi gick dit, tyvärr hade Skalmans mat & sov klocka ringt så när vi
kom så var "bara" Bamse där.
 
 
På eftermiddagen blev det lussebullsbak för hela slanten.
 
På kvällen blev det tacos och Törnrosa.
 
Idag började vi dagen med tipspromenad i Vidingsjö.
 
Efter lunch hade vi tvättstugan, dammsög och moppade golven.
Vattnade blommor, jag var nere på stan en sväng, Mackan tog en löprunda
(milen med personbästa!), vi har byggt koja, spelat spel, byggt duplo m.m
 
Imorgon är det måndag igen.
Om en måndag är det julafton och med tanke på hur snabbt veckorna går så
är vi snart där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback