Söndagkväll

2013-11-10 @ 22:19:54
Blir en liten uppdatering innan läggdags.
6/11
Vilma och jag var lediga. På förmiddagen åkte vi och hälsade på
Annelie, Maja (hunden) och lilla Ebba (Erik jobbade) i deras nya hus (som för övrigt va superfint)
Hem för lunch och lite duplobygge.
 
Vi 15-tiden hojjade vi mot Hejdegården för en date med Milla! 
Blev lite häng i lekparken utanför Milla.
 
Hojjade hemåt strax innan 17 så det blev sen kvällsmat
(då Mackan va kvar på jobbet och mekade bil så vi fick laga maten själva :p haha)
Efter kvällsmaten spelade vi lite i väntan på att Markus skulle komma hem
(Vi provsmakade även pepparkakorna efter maten ;)
 
I torsdags jobbade jag 11-20 och i fredags jobbade jag 9,30-20
så de dagarna blev det inte så mycket mera än jobb.
 
9/11
Egentligen min lediga helg men K undrade om vi kunde byta lördag
så jag jobbade hennes lördag (igår) och hon jobbar min lördag som kommer.
Det va galet mycket folk, vi hade nästintill 2 långa köer hela dagen.
Vi nådde vårt dagsmål + lite till. :D
Vilma och Mackan va inne och hälsade på, 
att man kan bli så glad över att få pussa lite på dem ;)
Så jobbdagen gick jättefort och jag va snart hemma igen.
När jag kom hem blev det tacos och nya Nicke Nyfiken filmen ;)
Efter det spelade vi Bamses honungsjakt.
 
Vilma och Mackan tog en sväng till Biltema innan de hälsade på mig.
De köpte cykellysen till Vilmas cykel, det behövs verkligen! 
Det är kolsvart när hon ska cykla hem från dagis.
 
Idag körde vi en diska/dammsuga/plocka undan tvätt på morgonen.
Vi firade även pappa Markus på farsdag, han fick nybakade scones 
och paket vid frukosten.♥
På förmiddagen packade vi väska med korv &  bröd och åkte till skogen.
 
När vi kom hem målade Vilma med vattenfärger, jag passa
på att uppdatera hennes "mina första år" - böcker.
Sen pusslade vi lite.
Strax innan 16 hojjade jag ner till Actic för ett bodypump pass.
Saknar fortfarande min vapendragare Sarah ♥
När jag kom och hem vi ätit kvällsmat så rensade jag ur
Vilmas byrå och garderob, sånt som hon vuxit ur.
 
Har även ringt min fina pappa och gratulerat på farsdag.
Vi firade förra söndagen när han och mamma var här. :)
Tack och godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback