2 lediga dagar...

2013-10-23 @ 20:53:30
...ihop med min skrutt.
Igår förmiddag hängde vi ute med Fam Forsberg.
 
Efteråt hjälptes de åt att spola av varandra i garaget.
 
Självklart blev cyklana rena och fina igen.
 
Det cyklades även en sväng på eftermiddagen också, 
då i uppehåll.
 
Idag har vi fixat några ärenden på stan.
 
Byggt en "duplo-cirkus"
 
Träffat Åsa, cyklat/vart i lekparken, pusslat,
Vilma hjälpte mig med kvällsmaten, läst böcker, pusslat lite till, 
tittat på Bolibompa, läst lite till.'
Har haft två mysiga dagar med min skrutt! ♥
 
Nu väntar två jobbdagar.
Sen väntar en ledig helg med min familj! 
Det händer ju inte alltför ofta tyvärr...
 
Nehe ni, nu hoppas jag att Mackan snart kommer hem, 
det börjar bli ensamt i soffan.
(Han skulle fixa backspegeln, och byta däck på sin bil efter jobbet)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback