Ankor, lekpark & Maxi

2013-10-28 @ 22:01:00
Det bästa med mitt schema är att när det är min lediga 
helg så är jag även ledig måndagen efter. Det mina vänner är väldigt skönt!
Det tråkiga är ju bara att Mackan inte är ledig då :(
Så idag har Vilma och jag varit lediga så vid frukosten imorse lurade vi
på om vi skulle cykla till ankdammen på förmiddagen eller eftermiddag.
Vi valde förmiddagen.
(vilket såhär i efterhand var ett väldigt bra val då det regnade mest hela eftermiddagen
men var uppehåll på förmiddagen)
 
En tur i skogen för lite lövplockning
 
 
En tur förbi lekparken
 
Hem för lunch, diskning, dammsugning, memoryspel
sen tog vi bilen till Maxi för veckohandling.
 
Efter kvällsmaten hojjade jag ner till Actic
för ett bodystep pass...aj aj aj..
träningsvärken sen gårdagens bodypump pass satt fint ;)
När jag lämnade hemmet så pysslade Vilma och Mackan 
med dagens lövfångst ;)
 
Tack och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback