Borde gå och lägga mig...

2013-10-15 @ 20:38:46
....men ligger lite efter på bloggen kände jag ;)
haha, HUR svårt ska det vara att uppdatera dagligen?
Tydligen jättesvårt! ;)
 
Så då kör vi:
 
6/10=Jobbade 11-17
Vilma och Markus gick till lekparken och jag åkte till jobbet.
7/10=Jobbade 9.30-17 (Tog dock ut lite inarbetad tid så slutade strax efter 13.30)
Hämtade korven på dagis och sen vidare ut till Holmetorp.
Vilmas farmor och farfar va supersnälla och ställde upp som barnvakt när
jag skulle iväg till Stockholm på bokdag.
Hann med ett bodystep pass på måndagkvällen.
Plockar löv ute hos farmor & farfar.
8/10= Uppstigning aptidigt, 06.25 gick tåget mot Stockholm-bokdag-
Bokdagen va mycket bra, många författarbesök och en hel del böcker med hem ;)
 
Eftermiddagsfikat:
 
Det va några böcker som fick följa med hem.
9/10=Syrran och jag tog en Maxisväng på förmiddagen, sen vid lunch åkte jag ut till
Holmetorp för att hämta hem lillkorven ♥
 
10/10=Jobbade 11-20
11/10=Jobbade 9.30-20
 
I fredags när Markus hämtade Vilma på dagis så hade hon ett önskemål, att åka buss.
Så i lördags åkte vi buss till Gamla Linköping ;)
(Först fick vi gå ner på stan och köpa oss ett busskort, där fick vi även en lektion i hur man åker buss..
haha näevars men hur man använder busskortet ;) 
Vet inte när Mackan och jag åkte buss senast :P
12/10
 
 
Mot hästarna....
 
Efter Valla/Gamla Linköping tog vi bussen hem. Intag av lunch sen tog vi bilen till 
Norrköping för att fira mormor som fyllt år.
På kvällen blev det lite lördagsmys med tacos och Pippi Långstrump på tv:n.
13/10
Tipspromenad + korv + hinderbana med Fam Forsberg i söndags.
 
Mackan tog en löptur och jag körde ett bodypump pass med.
 
14/10= Idag har jag varit ledig.
Vilma och jag har hunnit med en hel del idag.
På förmiddagen tog vi en tur till Maxi.
 
Tog vägen förbi Mackans jobb påvägen hem.
Hem, in med varorna i kyl & frys och sen en promenad till biblioteket.
 
 
Sen hem för lunch och sen mot Maria på E-hair för luggklippning
 
Sen mötte vi upp Anna, Grynet och Skorpan för lekparkshäng.
 
Efter det styrde vi bilen mot Holmetorp där Vilma ska få sova inatt och va imorgon.
Påvägen hem från Holmetorp hoppade jag av vid Actic och körde ett bodystep pass.
Imorgon, toktidigt hämtar jag upp Sarah sen går bilen mot Ullared.
 
Tack och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback