Jobb & träningsmåndag

2013-10-21 @ 21:28:27
Har precis landat i soffan efter ett långt bad
som jag unnade mig efter kvällens bodystep pass!
Jobbade 9.30-17 idag, jalla jalla hemåt för kvällsmat med
familjen och sen på med träningskläderna.
 
Vi börjar väl där vi slutade ;)
Jobbade 12-19.30 i torsdags.
Vilma och jag pusslade lite innan dagis.
 
I fredags jobbade jag 11-19.30.
Vilma cyklade till dagis både tors & fre.
 
I lördags jobbade jag 9.30-17.
Vilma och jag hade lite morgonmys, vi målade
naglarna och så ville hon att jag skulle göra flätor på henne.
 
Jobbdagen gick fort, va en hel del folk.
Var även Sannas sista dag..kommer sakna henne.'
 
På kvällen såg vi filmen  "Law abiding citizen".
Den va riktigt spännande faktiskt, både jag och Mackan
hoppade till några ggr i soffan ;)
Law Abiding Citizen (2009) Poster
 
I söndags jobbade jag 11-17.
Dagen gick riktigt fort, vi va ju bara 2 (Sarah & jag) som jobbade.
Skyltade om ett bord bl.a
Mackan och Vilma åkte till skogen med Fam Forsberg....den här gången va
jag inte lika avis på dem då det regnade ;)
De kom även in och hälsade på mig på jobbet på eftermiddagen, 
de skulle in på IKEA och köpa en hylla till Vilmas rum.
Efter jobbet styrde jag bilen mot Maxi för veckohandling...
Hem för kvällsmat med familjen ♥
När jag läste bok för Vilma så drog Mackan på sig löparkläderna
och sprang milen (!) Skapligt stolt! 
 
Nu väntar 2 lediga dagar med Vilma ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback