Lördagkväll

2013-10-05 @ 21:58:24
Barnet sover och mannen är iväg hos Jens och dricker öl med grabbarna.
Själv sitter jag i soffan, bloggar med tv:n på i bakgrunden, ska strax sätta på en film.
Idag har jag jobbat 9.0-17, kändes som att jag knappt hann kliva innanför dörren på jobbet
innan det var dags att gå hem igen.
Mycket kunder, riktigt bra kassa, vi drunknar i varor, vet inte hur många pall vi har på lagret att
packa upp, vi har 3 bord som ska skyltas om i butiken så vi har att göra.
Men eftersom att det är eliten som jobbar i helgen så ska vi nog hinna med en hel del.
Vi hann med en himla massa idag....
Medans jag jobbade så har Markus och Vilma lekt med Anna, Skorpan och Grynet, haft tvättstugan, 
bakat bullar och tvättat vårt sovrumsfönster.
 
I torsdags hann vi med lite pyssel innan dagis.
Sen va det dags för mitt 12-19.30 pass.
 
I fredags började dagen med en härlig frukost med min lilla solstråle ♥
 
Sen hann vi med att spela ett  Bamsespel innan det va dags för dagis.
I fredags körde jag 11-19.30.
 
Nehe, nu ska jag kolla klart på filmen 3096 dagar.
Imorgon väntar en ny arbetsdag.
Poster 3096 dagar (2013)
Filmatisering av Natascha Kampuschs självbiografi om åren i fångenskap efter att hon som tioåring blev kidnappad. 
År 1998 kidnappades tioåriga Natascha Kampusch mitt på ljusa dagen i Wien. I åtta år hölls hon fången i ett trångt källarutrymme, innan hon slutligen lyckades fly. Det här är den gripande och sanna historien om hennes 3096 dagar i fångenskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback