Tis & Ons

2013-10-30 @ 21:55:03
I tisdags jobbade jag 12-20 vilket innebar att Vilma
och jag fick lite förmiddag ihop.
 
På den lilla lilla cykelturen till dagis hann Vilma plocka
fickorna fulla med både blöta löv och leriga stenar ;) 
 
Idag har Vilma och jag varit lediga.
Vi cyklade till lekparken i trädgårdsföreningen på förmiddagen.
 
Vi hann precis in genom dörren så kom Emma på lunchbesök! 
Mycket mycket trevligt, hon fick samtidigt som hon åt sin matlåda spela 
fiskdammen med Vilma ;) haha
 
När Emma gått tillbaka till jobbet så pysslade Vilma och jag lite med
de löv hon hade i jackfickorna ;)
 
På eftermiddagen tog vi en liten cykeltur
och sen in och börja rulla köttbullar.
 
Ikväll har jag pysslat lite med Vilmas fotoalbum men
det är M Å N G A  kort kvar...
Någon som har lite tid över och vill skänka mig? ;)
 
Tack och godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback