2 lediga dagar...

2013-09-11 @ 22:04:47
 ...jisses vad fort det gick!
Varför går de lediga dagarna fortare än arbetsdagarna för...
Hur som haver så har jag haft då mysiga dagar med min lillfis ♥
 
I tisdags förmiddag så gick vi ner på stan eller gick och gick Vilma sprang och
jag försökte hinna med ;)
Sen mötte vi upp Forsbergs för lite lekparkshäng.
Efter lunch tog Vilma och jag en tur till Ikano-huset för att inhandla en present.
Vi fastnade lite i lekparken utanför.
På kvällen kom Vilmas farmor & farfar in så Mackan och jag kunde gå
på föräldramötet på dagis.
 
Idag började dagen redan vid kl 06 när Vilma valde att ta morgon *Zzzz*
Eter frukost, dusch/bad så tog vi en cykeltur till "plaskis", en lekpark som ligger
uppe vid Cupolen sen cyklade vi vidare till "Skogens brevlåda" som
ligger i områder Lektorshagen.
 
 
 
 
110% bus vid lunchen
Efter lunch hängde vi i lekparken med Forsbergs :)
 
Nehe ni, tack och god natt!
Imorgon väntar en 11-20 dag...YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback