Helg

2013-09-23 @ 21:44:39
Sitter på jobbet, lunchtime. Min familj är i skogen och går tipspromenad med Fam Forsberg. Hade ju hellre hängt med än att jobba men får vara glad för att det är ganska mycket folk och vi har varor att plocka med och så jobbar jag ju ihop med Sarah & Sanna :)
 
Så här taggad va Vilma på att få gå till dagis i fredags. .
 
 '
 
I söndags morse bakade vi scones till frukost.
 
Hahaha, hann inte skriva klart inlägget på lunchen och sen försvann det ur huvudet på mig ;)
Nu är det måndagkväll...
Kom hem strax innan 17.30 igår, mys med familjen, packa några traderaauktioner sen var det tack och godnatt.
Vilma vaknade med feber inatt...YAY! Det var väl lite väntat då flera barn + 2 fröknar vart hemma från dagis med förkylning/feber förra veckan. Så vi väntade oss den...men det är alltid lika tråkigt och ett evigt pusslande :/
Så idag jobbade Mackan på morgonen, kom hem strax efter kl 9 och då åkte jag till jobbet och körde 9.30-17.
Hem för kvällsmat med familjen och sen på med träningskläderna för att köra releasen på nya bodystep programmet! Det va sjukt kul och jobbigt! :D
Men med en halv celsius i kroppen blev det både roligt och lite lättare ;)
 
Nu är det läggdags här hemma, va lite springande inatt, 
törstigt barn, ge alvedon till barn....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback