Nu är det helg..

2013-09-09 @ 22:02:19
I alla fall känns det så för mig som jobbade helgen som va.
Så ikväll är det fredagkväll för mig och sen kör vi lördag & söndag efter det ;)
 
Gladfis vid frukostbordet i torsdags.
Lite lekparkshäng innan dagis i torsdags.
 
Jobbade 12-19.30 i torsdags, 11-19.30 i fredags, 9.30-17 i lördags, 10.30-17 i söndags och 9.30-17 idag.
Mackan har hängt med Forsbergs i helgen när jag jobbat.
Lite avis på dem när de skulle gå tipspromenad och äta korv i skogen i söndags.
Men både syrran och Mackan smsade & mmsade mig, höll mig uppdaterad ifrån skogen :)
 
Vi såg följande 2 filmer i helgen:
The Place Beyond the Pines (2012) PosterOlympus Has Fallen (2013) Poster
 
Vilma fick sova hos farmor & farfar natten till idag sen har hon hängt med dem idag
då det varit studiedag på dagis idag.
Så vad gjorde jag och Mackan när vi va barnfria en kväll?
Mackan spelade tv-spel med högt ljud och jag tog ett varv runt ån ;)
Mackan åkte direkt från jobbet och hämtade hem skrutten, jag körde tvättstugan och
ett bodystep pass.
 
Nu väntar 2 lediga dagar med min lillfis ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback