3 lediga dagar

2014-04-03 @ 21:53:15
Nu är det slut på ledigheten....
Varför ska de lediga dagarna alltid gå så fort?
Vart ledig i 5 hela dagar (!) Galet skönt!
Jag tog ledigt i tisdags och fick då 5 dagar ledigt i streck :)
Hade lite tid att ta ut så fick ändå betalt i tisdags fast att jag var ledig, nice!
 
Våran måndag
Utehäng på förmiddagen.
 
Efter lunch åkte vi ut till Ikano-huset en sväng för att byta en jacka till Vilma.
 
Veckohandling på Maxi och hälsa på pappa på jobbet.
 
Efter kvällsmaten så hojjade jag ner till Actic för ett bodystep pass.
 
Våran tisdag
Mötte upp Linus, Skorpan och Grynet i Vidingsjö efter 9.30 för lite utehäng.
Vi var inte hemma förrän efter kl 13.00, vi hade det ganska skönt i det härliga vädret med andra ord ;) 
 
När vi fått i oss lite lunch så tog vi en runda på stan.
Vilma fick ett par nya skor och påskriset blev inhandlat (dock inte pyntat än)
På kvällen drog Mackan iväg på innebandyträning.
 
Våran onsdag
Vi hakade på Fam Forsberg till skogen.
 
Hem för lunch, sen var det äntligen dags för ett frisörbesök för min del.
Vilmas mormor var snäll och tog Vilma så att jag kom iväg :) 
På kvällen mötte jag upp Sarah för ett bodypump pass.
 
Idag har det varit jobb igen, körde 12-19.30.
Innan jobb och dagis hann Vilma och jag med att få lite luft :)
Jobbdagen gick väldigt fort då 
vi hade möte i ca 2 timmar på eftermiddagen. 
Vilmas farmor var snäll och hämtade Vilma på dagis då jag jobbade sent och Mackan var
iväg i Göteborg på mässa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback