Glad påsk i efterskott

2014-04-22 @ 22:09:32
Lite mer än en vecka sen sist jag bloggade..
Har inte hunnit med att blogga...eller det kanske jag har men har inte orkat ;) haha
Men kör väl en snabbuppdatering på vad som hänt under veckan som gått.
 
Tisdag 15/4
Jobbade 12-20
Men innan det var dags för förskola och jobb så gick vi ner på stan
och pyntade "påskträdet"
 
Sen hann vi med att gunga lite också.
Onsdag 16/4
Mötte upp Carro, Liah, Elliot och hunden Abbe i Vidingsjö för en lekdate.
Hem för lunch och sen hojja ner till Stångån för en lekdate med Fam Forsberg.
 
På kvällen blev det ett bodypump pass och jisses vad Sarah och jag var starka!
Vi la på vikter till höger och vänster ;)
 
Torsdag 17/4
Jobbade 12-19.30
Påskmaskerad på förskolan.
Vilma fick en kortdag på förskolan då mormor hämtade :)
 
 Långfredag 18/4
Jag jobbade 11-17. Min familj hängde med Linus, Skorpan & Grynet.
Min syster har precis som jag jobbat hela påskhelgen.
Efter frukosten planerade kusinerna bus sin dag via ett telefonsamtal.
Efter jag kommit hem från jobbet och vi ätit kvällsmat
så tog vi en liten kvällspromenad.
 
I lördags jobbade jag 9.30-17.
Familjen hängde med Linus och barnen även denna dag.
De körde Tinnerö på förmiddagen.
Och häng/bygga trädgårdsmöbler hos kusinen på eftermiddagen.
 
I söndags jobbade jag 11-17.
Vilma och Markus var ute i Holmetorp hos Vilmas farmor och farfar.
Markus hjälpte dem att byta till sommardäck på deras bilar.
Vilma stannade kvar hos farmor och farfar då jag och Markus
var bjudna till Milla på lite påskmiddag.
Kvällen var supersupertrevlig med god mat och trevligt sällskap :) :)
 
I och med att Vilma sov hos farmor och farfar så fick Markus och jag sova ostört HELA natten!!
Varför går dessa nätter så fort för ? ;)
Måndag 21/4
Dumma som vi är satte vi klockan på 8 för att ge oss ut på en löprunda ;)
(laddar inför cityloppet på lördag)
Vi testade rundan som vi ska springa på lördag, dock bara 
ett varv som är 5km men på lördag ska rundan springas 2 ggr (!)
 
Efter löprundan blev det en snabb frukost och sen bar det av mot jobbet
för att jobba 11-17.
När klockan slog 17.00 så tog jag ett litet glädjeskutt!
Torsdagen och fredagen var helt ok för då hade vi lite att göra på jobbet MEN lör, sön och mån
gick så galet långsamt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Då var alla hemma och njöt av det fina vädret och grillade.
 
Tisdag 22/4
Idag började vi dagen med ett bad sen spelade vi
Svarte Petter/Löjliga familjen och Bamse tjuvstaden
Sen plockade Vilma med sig några leksaker så traskade vi bort
till Emma och Ebbe.♥
Hem för lunch och sen hojjade vi ner till Helikopterlekparken för en lekdate med kusinen.
 
Sen traskade vi hem till kusinen för mellis och ännu mera bus.
 
Sådär ja, då har vi kommit ifatt här på bloggen ;)
 
Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback