Solig måndagmorgon

2014-04-14 @ 08:27:04
Godmorgon!
Vilma har för 3-dje morgonen i rad valt allt gå upp mellan 06.00-06.30..
Zzzz här ifrån soffan.
Så det har inte blivit någon sovmorgon dessa lediga dagar ;)
 
Som vanligt så är det några dagar sedan som jag bloggade så
vi börjar med onsdagen förra veckan ;)
 
Onsdag 9/4
Vi mötte upp Fam Forsberg vid Helikopterlekparken.
I 2,5 timme var vi ute, som det så fint heter:
Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;)
Anna och jag smet iväg en snabbis till Medmerabutiken och inhandlade lite påskpyssel.
 
Efter lunch så tog vi ett varmt och härligt bad.
Sen pysslade vi lite.
 
På kvällen körde jag ett bodypump pass
 
I torsdags jobbade jag 11-20
I fredags jobbade jag 9.30-20 
 
Sen var det äntligen dags för ledig helg (!)
Vilma valde som sagt att börja lördagen kl 06.05 i lördags. Vilma och
jag gick upp och Markus fick sovmorgon till 09.20. Då tyckte vi att
det var dags att gå upp så vi kunde åka iväg och byta till sommardäck på "min" bil.
 
Vilma hade med sig sin cykel som hon tvättade.
 
Jalla jalla hem, fixa korv med bröd, packa väskan och sen möta upp 
Fam Forsberg vid Stureforsbadet för lite lek.
(Bild lånad från syrrans blogg då min mobil dog så jag inte kunde fota nåt :( )
 
Vi kom hem strax innan 16, Mackan drog igång med tvättstugan och jag 
drog på mig träningskläderna och mötte upp Sarah & Therese för ett bodypump pass.
 
Sen tacomys och filmen Frost.
 
I söndags började dagen nästan lika tidigt ;)
Vi packade väskan och mötte Forsbergarna vid Landeryd för tipspromenad.
Titta och pilla lite på myrstacken ;)
 
En avstickare från tipspromenaden för att plocka vitsippor.
 
Hem för pannkakslunch och sen byta om till kalaskläder för 
lite födelsedagsfika hos vår vän Jens som fyllde år.
 
När vi kom hem pyntade Vilma påskriset.
 
Nu har vi precis ätit frukost och ska strax klä på oss.
Vi ska åka till Annelie, Erik, Ebba och Maja nu på förmiddagen.
Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra till Annelie som fyller år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback