Vattenpölar

2014-04-08 @ 21:31:21
Dags att uppdatera bloggen, gått ett par dagar sen sist.
 
Jobbade 11-19.30 i fredags.
Jobbade 9.30-17 i lördags. Mamma och pappa var här när jag kom hem från jobbet, Mackan hade hjälpt
pappa att byta till sommardäck på hans bilar och mamma var barnvakt åt Vilma.
Det slutade med ett restaurangbesök på Afrodite :) Trevligt! 
Jobbade 11-17 i söndags. Hann med lite Pippi-lotto med familjen innan jag 
åkte till jobbet.
 
 
I måndags jobbade jag 9.30-17. Jalla jalla hem för kvällsmat och 
pussa på familjen, på med träningskläderna och hojja ner till Actic 2 för
ett bodystep pass.
Jalla jalla hemåt efter träningen för att Mackan skulle iväg på innebandymatch.
Strax efter 22-tiden sågs vi i soffan ;)
 
Idag har Vilma och jag varit lediga, har ju inte direkt varit strålande sol idag.
Det har fasen i mig regnat HELA dagen idag....
Efter frukost och ett par omgångar med "Bamse och tjuvstaden" så
tog vi inköpslistan och åkte till Maxi för veckohandling.
Vilma fixade "uppdragpantaburkarna".
Vi sprang på syrran på Maxi och bytte några ord.
Efter Maxi tog vi vägen förbi pappa Markus jobb för att säga hej.
Hem, plocka in varorna i kyl/frys, äta lunch sen drog vi igång
operation kladdkaka ;)
Hade kakao i halva köket, men roligt var det ;)
 
När kakan var klar drog vi på oss regnkläderna och gick ut och
hoppade i vattenpölar, gungade, klättrade i skogen m.m
 
Det var den lediga dagen, jisses vad fort en dag går...
Mackan har precis kommit hem ifrån sin innebandyträning så nu ska
vi slappa i soffan ett tag innan sängen kallar.
Imorgon väntar ännu en ledig dag ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback