Familjemys

2014-02-03 @ 21:21:06
Lördag förmiddag spenderade vi i pulkabacken!
 
 
Efter lunch var det dags för födelsedagskalas för systeryster.
Smarrig fika och skojsiga lekar! :)
 
 
När vi kom hem från kalaset drog Mackan ut på en löprunda, när 
han kom hem drog jag på mig träningskläderna och tog en tur.
Det va fasen jobbigt, 1 månad sen sist, ett stop för rött ljus, 
ett stop för knyte av skosnöre, tiden är jag verkligen inte nöjd med
men med tanke på att det kändes som om jag tog ett steg framåt och två bakåt
p.g.a snön så är jag nöjd att jag kom runt ;)
 
När jag väl kommit hem från rundan blev det tacos och Rapunzel
(Rapunzel byttes senare ut mot Lilla Sjöjungfrun då Vilma tyckte Rapunzel va lite läskig)
 
I söndags gjorde vi snögubbar, åkte pulka, klättrade i stora snöhögar på förmiddagen.
 
Efter lunch blev det en sväng till Maxi för att fylla på kyl & frys.
Vet inte vad det va i pannkakorna vi åt till lunch men jisses, Vilma
va som en duracell kanin på Maxi ;) haha 
När vi kom hem kilade jag ner på stan en sväng för att hämta ut
ett paket och köpa ett usb-minne åt Mackan..
(haha inte ÅT Mackan utan till hans dator/projekt som han håller på med)
Sen va det dags för kvällsmat och när vi laddat upp med mat packade vi väskan
med våra skridskor och tog en sväng till ishallen.
Vi tog med oss Vilmas morfar också för en liten skridskor, dessvärre va inte morfars 
skridskor några höjdare, han hade lämnat in dem för slipning i veckan men efter det var de inte åkbara :/
 
Idag har Vilma och jag varit lediga. Ganska fint med ledig helg och sen fortsätta
med ledig måndag. I förmiddags var vi ute i 2 timmar, vilket väder! Kanonskönt i solen! 
Vi tittade till våran "snögubbsfamilj" påvägen till stora lekparken.
Pappa snögubbe va lite trött så vi hjälpte honom upp på benen igen ;)
 
 
Påvägen hem från stora lekparken gick 
vi förbi en lite mindre.
 
Strax efter att vi kommit hem kom Vilmas morfar då jag skulle iväg med mamma/mormor
på ett möte. När mötet var slut bytte mormor av morfar och jag fick lite egentid vilket resulterade
i att jag gick iväg och fixade mina naglar (vilket var mer än välbehövligt)
Ikväll har jag kört ett bodystep pass, gick riktigt bra. Energin fanns där, vet inte om det
berodde på att jag varit ledig i 3 dagar.Men saknade min vapendragare! Varannan måndag
jobbar Sarah sent :(
 
Nehe ni, imorgon är det dags att befinna sig på jobbet igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback