Mitt i veckan

2014-02-05 @ 21:16:08
Igår jobbade jag 12-20 så Vilma och jag hade hela förmiddagen ihop.
Vilma bjöd på ett litet trumsolo när jag plockade bort frukosten.
 
En sväng till lekparken hanns också med.
 
Hann även pyssla med playmais innan dagis.
 
Gårdagens 12-20 dag kändes som 100 lååååånga år!
Jisses vad segt det var, 3 personal + 1 praktikant och inga varor.
Visst det finns alltid nåt att pyssla med men energin/motivationen va likamed noll!
Konstigt nog blev kl 20.00 och jag fick gå hem, men ett tag trodde jag att jag 
skulle dö av tristess ;)
 
Idag började dagen lite för tidigt, om ni frågar mig.
Vilma tog morgon strax innan 06.30 (!)
Men trots denna tidiga uppstigning har vi haft en mysig dag full med bus och skratt ♥
 
2,5 timmes utelek på förmiddagen!
 
Efter lunch "pärlade" vi,
 
Bakning av dumlekakor.
 
Mackan har kommit över en Bamse-tjuvstaden affisch, 
den har suttit uppe i en busskur.
Behöver jag säga att Vilma är ö v e r l y c k l i g ! 
 
Nehe ni nu kör vi jobb 5 dagar framöver! 
Hejjahejja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback