Nu har jag helg...

2014-02-11 @ 21:33:49
....efter 5 jobbdagar tar jag nu min helg, 2 dagar ledigt!
 
Vilma hade haft det toppen med farmor och farfar på fredagen & lördagen.
De hade spelat massa spel, byggt tågbana, gått på skogspromenad, badat, 
Vilma hade fått sitta uppe och mysa i soffan och titta på OS ;) 
När jag kom hem från jobbet i lördags hade Vilma och Markus gjort pizza
och till det blev det filmen "Den lilla sjöjungfrun".
 
I söndags jobbade jag 11-17. Vilma och Mackan hängde
med Anna, Skorpan & Grynet.
 
Igår jobbade jag 9.30-17 så Vilmas snälla farmor kom in och
tog hand om Vilma då vi (läs jag) inte ville lämna henne på dagis ;)
Eftersom att Vilma valde att ta morgon 06.30 så hann vi med både
frukost, påklädning och pyssla innan farmor kom ;)
 
Idag har som sagt Vilma och jag varit lediga.
På förmiddagen tog vi cykeln till Helikopterlekparken där vi hade bestämt
lekdate med syrran, Skorpan & Grynet.
 
Försök ta kort på två vildingar som gungar....Det går inte ;)
 
Som vanligt lockar den mest skitigaste snöhögen av dem alla ;)
 
Undertiden som jag plockade in tvätten så lekte gladfisen med sina
prinsessor.
 
Blev en turnering i fiskspelet också.
 
Status just nu: Mackan är precis hemkommen från sin innebandyträning.
Nu blir det soffhäng innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback