2 lediga dagar...

2014-01-29 @ 20:55:25
Har haft två lediga dagar med Vilma :)
Igår tyckte Vilma att det var uppstigning innan kl 07...jisses!
Jag höll inte riktigt med men det var bara att gå upp,
när klockan var 07.30 hade vi ätit frukost.
Vi tog ett långbad efter frukosten.
På förmiddagen igår så tog vi en snowracertur, förbi lekparken i Trädgårdsföreningen
sen en sväng till pulkabacken.
 
Efter lunchen åkte leran fram.
 
Sen lekte vi med två av Vilmas favoriter just nu, 
nämligen Villa Villekulla och Hoppetossa.
 
Sen var Vilmas morfar snäll och kom förbi efter han slutat
jobbet så Mackan och jag kunde åka iväg på husvisning. 
Det är lite smidigare/går lite fortare utan barn ;)
Påvägen hem släppte jag av Mackan nere vid Strandgatan 2 där han skulle bowla
och äta med sitt jobb + några kunder.
 
Idag har Vilma och jag lunchat med fina Emma.
Vi har även haft en date med Anna, Skorpan och Grynet vid
Helikopterlekparken. Vilma och jag tog snowracern dit, vilket tog en liten stund, 
tror tyvärr att Vilma blev lite kall under den tiden hon satt på snowracern för
hon sa ganska snart efter det att vi mött Skorpan vid lekparken att hon frös... :( 
Men vi hann hänga ett litet tag iaf innan det var dags att ta snowracern hemåt 
för tvättstuga och matlagning.
 
Tyvärr så har det inte blivit så många bilder idag..
Men ni kan få några ifrån imorse när Vilma badade medans jag gjorde iordning mig.
 
Nu ska jag hämta upp det sista ifrån tvättstugan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback