Pulkaväder

2014-01-14 @ 21:12:46
Tur att jag inte av avlade något nyårslöfte om att 
blogga varje dag ;) haha
 
9/1
Jobbade 12-19.30
 
10/1
Jobbade 11-19.30
 
11/1
Jobbade 9.30-17
 
12/1
Jobbade 11-17
 
13/1
Jobbade 9.30-17
 
Idag har Vilma och jag varit lediga. Vi tog det ganska lugnt på morgonen, 
låg kvar i sängen och myste ett tag. Vilma har gått och blivit lite snorig
men peppar peppar inget mer än snorig. 
Det går hosta och feber på dagis så vi vet ju vart snoret kommer ifrån ;)
 
Men sen drog vi på oss kläderna och tog en tur till pulkabacken.
 
In för lite lunch.
Var tänkt att både Emma & Lina skulle komma på lunch men Lina fick jobba
och Emma hade det lite tight att komma ifrån..Heeej det kommer fler ggr :)
Så Vilma och jag fick äta "ensamma"
Efter lunch pysslade vi lite, Vilma med tuschpennor och klistermärken och jag 
med Vilmas fotoalbum.
 
När vi pysslat en stund drog vi på oss ytterkläder igen för lite
pulka/stjärtlappsåkning.
(Gäller att passa på nu när snön är här)
 
Det var helt tomt när vi kom till lekparken, 
Vilmas sa det: Mamma det är bara du och jag här.
 
Efter kvällsmaten så spelade vi Bamse fia och Mackan
var och hämtade ut paket på webhallen och sen drog han på innebandyträning.
 
Imorgon väntar ännu en ledig dag för mig och Vilma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback