Lördagkväll 140614

2014-06-14 @ 22:04:34
7 Juni
Bjudna på pizza-lunch hemma hos Forsbergs.
Anna skickade ut barnen till rabarbern ute i trädgården, där fann
de varsinn godispåse, sen satt de så sött på trappan och mumsade :)
Sen körde vi lekparkshäng, på med regnkläder, av med regnkläder....
jisses vilket växlande väder det var.
Jag lånade syrrans hojj och hojjade till gymmet för att möta upp Emma för
ett bodypump pass.
 

 
8 Juni
Dagen började tidigt eller egentligen inte mycket tidigare än vanligt men vi brukar
inte sätta klockan på mina lediga helger men så blev det denna helg.
Mackan skulle va ute på Motorstadion / Sviestad vid kl 09.00 för att åka "snabb-bil" :)
Han fick det i avtackningspresent från sitt förra jobb..
 
Sen åkte vi ut till Vilmas farmor och farfar och njöt av det fina vädret, hade vattenkrig, 
plockade blommor, grillade ...
 
9 Juni
Vilma och jag var lediga i måndags.
På förmiddagen körde vi Biblioteket, återlämning och lån av nya böcker.
Denna gång kom vi hem med BARA Alfons Åberg böcker ;)
Efter lunch mötte vi upp Linus, Skorpan och Grynet i Trädgårdsföreningen.
 
Mötte upp Jennifer för ett bodystep pass på kvällen.
 
10 Juni
Lekparkshäng innan förskola/jobb (12-20)
 
11 Juni
Vilma och jag var lediga och på förmiddagen hängde vi med Forsbergs till Stureforsbadet.
 
Efter lunch drog vi på oss regnkläderna och hängde i lekparken.
Från badkläder till regnkläder, de började regna när vi satte oss i bilarna och åkte från Sturefors.
 
Vi drog igång dumlekaksbakning när vi kom in.
 
Mötte upp både Milla och Sarah för ett bodypump pass på kvällen.
 
12 Juni
Lekparkshäng innan Förskola/jobb (12-19.30)
'
 
13 Juni.
Både Markus och jag lämnade Vilma på dagis
(VIlma va helt uppspelt och glad p.g.a det)
Sen åkte vi till Lilla Aska för begravning, ett sista farväl till Markus mormor ♥
Sen åkte jag och körde 13-19.30 på jobbet. 
Efter det, veckohandling på Maxi...pepp! ;)
 
14 Juni.
Idag har jag jobbat 9.30-17. Efter kvällsmaten tog vi en sväng till lekparken, skönt att få lite luft
efter att ha varit inne en hel dag på jobbet.
Vilma är överallt och ingenstans i klätterställningen ;)  haha
 
Nu, soffläge med min andra hälft ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback