Fredag blev tisdag

2014-03-25 @ 21:12:40
 Äntligen fredag, förvisso jobbar jag helgen men ser
fram emot att hela familjen kan äta frukost ihop och ses en
liten stund på morgonen och kvällen.
Själv har jag nedräkning till nästa fredag, för efter den är jag ledig lör-mån! 
 
I måndags hade Vilma och jag en date med Emma på förmiddagen.
Vi va ute i lekparken en sväng och sen vann Vilma över Emma på Pippi-lotto ;)
Efter lunch hojjade (hejjahejja vad vi trampade i stormen) Vilma och jag ner
till Helikopterlekparken för lite häng med Linus, Skorpan och Grynet.
 
 
 Precis när vi kommit innanför dörren kom Vilmas mormor förbi.
Hon hade varit på ett möte på stan. 
Mackan och jag passade på att utnyttja besöket och smet iväg på innebandymatch och bodystep pass.
Det gäller att passa på när chansen finns ;) Tack! 
 
Mormor var även snäll och hämtade Vilma på dagis i tisdags då
jag jobbade sent och Mackan skulle iväg med jobbet.
 
I onsdags var Vilma och jag lediga. 
Vi vaknade upp till ett mindre roligt väder...regn och blåst.
Lite pyssel efter frukosten.
  
 
Sen tog vi inköpslistan och åkte till Maxi. 
 
 
Efter lunch trotsade vi vädret och tog cykeln till Helikopterlekparken.
 
I torsdags jobbade jag 11-19.30.
Mormor kom och hängde med Vilma :)
(Inte mig emot, har henne gärna så lite som möjligt på dagis :p)
 
I fredags jobbade jag 12-19.30.
Sen jobbade jag 9,30-17 på lördagen
och 11-17 på söndagen.
 
(Började skriva detta inlägg i fredags därav början av inlägget)
 
Igår jobbade jag 9.30-17, hem för ett snabbt intag av kvällsmat 
och pussa på familjen sen iväg till bodystep releasen! 
Tydligen var man tvungen att hämta ut biljetten 10 min innan passet börjar
(trodde det var 5 min innan...) så det innebar att min biljett släpps till någon annan
men bästa Angela fixade in mig ändå :D
 
Idag har Vilma och jag varit lediga, vi hängde i sandlådan på förmiddagen.
 
Strax innan 11.30 kom Vilmas mormor, hon var snäll och kom för att
hänga med Vilma då jag hade en tandläkartid vid 12.00.
Efter tandläkaren passade jag på att handla och vid 15 hade jag en tid bokad
för att fixa mina naglar (vilket var på tiden)
Nu är det bara en frisöritd som ska 
bokas sen är jag redo för våren ;) haha
 
Nehe ni, imorgon är det onsdag vilket egentligen är min 
lediga dag men inte imorgon, imorgon kör jag 9.30-17 
p.g.a att min chef gett resterande (2/3 iaf) ledigt...
Bitter, inte alls ;) hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback