Fredagmorgon

2014-03-14 @ 07:46:15
Vilma tog morgon vid 06 idag, det plus 4-5 nätter med
dålig sömn p.g.a att Vilma är sjuk har gjort att jag inte är superpigg denna fredagsmorgon ;)
Men det är bara att gilla läget, 9.30-20.00 står på schemat idag.
Den stora frågan är om jag orkar hålla mig vaken till 20.00 ;) Lååååång dag!
Mackan jobbar nu på morgonen, sen är han hemma med Vilma resten av dagen.
Vilmas förkylning hänger i, jäkla segdragen....
I tisdags tyckte jag att hon va hyffsat pigg, tänkte att nu går det åt rätt håll. 
Men icke, på onsdagmorgonen var hon piggelin, hoppade i sängen och var både här och där..
Sen vid 11-tiden kraschade hon och sov 2,5 timme och när hon vaknade var hon allt annat än  pigg :(
Min mamma var förbi en sväng på eftermiddagen, hon hade varit iväg på mammografi och kom förbi
så jag kunde gå iväg och ta mitt cellprov (Tack!) 
Igår var jag hemma och vabbade, (körde kvällspasset 16.30-20.00 på jobbet)
Vilma va lite piggare än dagen innan, feberfri på dagen.
Våran torsdag:
"Askungen" pysslar.
 
Bamse och tjuvstaden -kvartettspel-
 
Bamse och tjuvstaden -brädspel-
 
Vi tog en kort nypa frisk luft på eftermiddagen.
 
Nu är det frukostdags här hemma!
 
IDAG SÄGER VI ÄVEN:
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LINUS!! 
HIPP HIPP
HURRA HURRA HURRA HURRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback