Toppenhelg <3

2014-03-30 @ 22:18:26
I onsdags skulle jag jobbat 9.30-17 men jag jobbade "bara" 9.30-14.15.
Anledningen var dropin-fika på dagis. Eftersom att jag egentligen skulle varit ledig
på onsdagen så glömde jag bort att min jobbtid krockade med dropin-fikan...
Och Mackan hade det tight på jobbet så han kom inte loss, så messade El Jefe på
tisdagskvällen och kollade om det var ok att jag gick lite tidigare.
Inga problem, jag kunde smita så fort kollegorna haft sina raster :)
Toppen! Så strax efter 14.30 landade jag på dagis, Vilma blev glad att
det var jag som hämtade ♥ Annars lämnar ju alltid jag och Mackan hämtar.
 
Efter kvällsmaten hojjade jag ner till Actic för att köra nya pump-passet med Sarah.
Oh tjena mors, typ alla låtar var jobbigare/tyngre än i tidigare program ;)
Trodde jag skulle ha sån sabla träningsvärk efter detta men kände "bara" lite lite i rygg och axlar.
 
I torsdags jobbade jag 11-20.
Vilma och jag hann med ett par vändor med Pippi-lotto.
Full fart mot dagis.
och i fredags jobbade jag 9.30-20.
 
Ni anar inte vad jag längtade tills klockan slog 20.00 i fredags och
jag skulle få ta helg med familjen!
 
I lördags var vi både här och där.
Jag (och Sarah) körde ett bodystep-pass vid 11. Denna gången körde Angela & Andreas 
Athletic-varianten...åh sablar ...trodde inte att det kunde va jobbigare än passet i måndags.
Men oj oj...har nog aldrig flåsat så mycket i hela mitt liv :p hahaha
Hem och duscha och äta i rekordfart och sen vidare mot Skorpans 4-årskalas! 
Kalasfin!
Det får bli en bild på bill & bull då jag inte vet om de andra föräldrarna
vill att deras barn ska va med på bild.
Sätta bajskorven nära stjärthålet -Fam Forsberg är bra roliga ;)
 
Finaste Grynet ♥
 
Från kalas till innebandymatch.
Vilma hejjade på pappa Markus och hans lag.
Plocka blommor i solen i väntan på att Mackan skulle 
duscha efter matchen.
 
Hem för kvällsmat och sen gick Mackan ner på stan för att möta upp sina
jobbarkompisar för ett par öl. Vilma och jag drog på oss ytterkläderna och tog en cykeltur till
lekparken, trots att det var natt som Vilma sa ;)
Efter att Vilma somnat så diskade jag, vattnade blommor,kollade om tvättstugan var ledig
och körde ett par maskiner...satte mig i soffan 2 min innan jag gick och la med ;) haha
 
I förmiddags hängde vi med Forsbergarna i Helikopterlekparken.
De gick hemåt för att ta emot sina gäster och vi hojjade/sprang hemåt för att packa 
väskan för lunch/picknick i solen.
 
Sen gick vi en sväng till lekparken.
Bamse och tjuvstaden -spel utomhus :)
 
Drog på mig löparkläderna och tog ett varv runt ån och lite till.
Fick göra ett snabbstopp för att ta av mig min långärmade tröja.
Ett snabbstopp för att andas då jag höll på att dö :p haha
Sen sprang jag på Emma så då blev det ett snabbstopp till
men milen på 57 min är helt ok!
 
Nehe, Mackan har gått och lagt sig redan så ska stänga
av datorn och göra honom sällskap.
Imorgon är det måndag igen....
 
Tack och godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback