Oj oj...dags för en uppdatering

2014-05-12 @ 21:57:54
Torsdag 1/5 
.
 
Fredag 2/5
Klämdag, stängt på dagis, både jag och Mackan jobbade så mormor ryckte in
och hängde med Vilma! :)  
När mormor och morfar (som kom efter jobbet) ändå var här så passade
Mackan och jag på att testa Blodomloppsrundan.
Lördag 3/5
 Jag jobbade 9.30-17.
Vilma & Mackan hängde med Linus, Skorpan & Grynet på Kosläpp.
 
Söndag 4/5
Jag jobbade 11-17, smet iväg en kortis för husvisning men det
bidde inget hus denna gång heller :(
 
Måndag 5/5
Jobbade 9.30-17 och som vanligt på måndagar är det jalla jalla hem för
bodystep kl 18.15.
 
Tisdag 6/5
Morgon: Vilma målar lite på sin whiteboardtavla.
 
Förmiddag: Utflykt med Linus, Skorpan & Grynet.
 
Eftermiddag: Skorpan kom förbi och hängde hos oss.
 
Onsdag 7/5
Non-booksdag i Stockholm med jobbet.
Föreläsning, träffa leverantörer för att klämma och känna på deras produkter..
06.45 åkte vi från Ikano-parkeringen och landade där igen 19.15.
Jalla jalla hem...ville SÅÅÅ gärna gå på bodypumpen kl 19.30!
Sate vad jag var grym, från Ikano-parkeringen, hem, byta om, ta bilen ner till Actic, 
parkera..detta gjordes på 14 min :D 1 minut hade jag tillgodo :P haha
Vilma fick först hänga med morfar och sen kom mormor och bytte av.
Tack snälla för hjälpen!! 
Torsdag 8/5
Jobbade 11-20.
 
Fredag 9/5
Jobbade 9.30-20
 
Lördag 10/5
Vi tog en sväng till Tornby på morgonen, hängde på låset vid 10.00.
På agendan: Nya löparskor till oss båda.
En kvart senare och några tusen fattigare har vi nu varsitt par nya löparskor! 
En snabb sväng in på Maxi för veckohandling.
Efter lunch hängde vi i lilla lekparken för lite frisk luft :)
Våran solstråle ♥
 
Söndag 11/5
Trots att vårt tipspromenadssällskap hade andra planer så körde vi iaf.
Först tog vi bilen till Landeryd men där var det stängt så vi åkte vidare till Vidingsjö.
 
Efter lunch tog Mackan en löptur och Vilma och jag bakade en chokladbollskaka.
 
Sen tog vi en sväng till ute bland vattenpölarna.
'
Efter kvällsmaten var det min tur att testa de nya löparskorna.
Runkeeper bråkade för första gången med mig....
Jag sprang ca 2km -10min...sen tog den bara tiden, slutade räkna km :(
Så jag fick starta om den....så det blev 5.03 km på 27.59 + 2km 10min= 7.03km 37.59min
 
Måndag 12/5
Idag har Vilma och jag varit lediga.
På morgonen badade vi, plockade ihop tvätten/strök.
Sen tog vi en sväng ut i det härliga vädret.
Som vanligt när det regnar och är dåligt väder så är det folktomt i lekparken.
Andra föräldrar verkar inte gå ut när det är dåligt väder ;)
 
Efter lunchen tog vi äntligen tag i de sista fönstrena.
Vilma hjälpte mig att tvätta sovrumsfönstrena.
Sen tog vi en promenad till biblioteket, läääänge sen vi hängde där.
.
 
Ikväll blev det bodystep, som vanligt på måndagar.
Saknade dock mina träningskompisar....
 
Nehe ni, nu ska vi slappa 5 min framför tv:n innan det är läggdags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback